Moii! :) 

[Sanon nyt tähän alkuun vielä että tästäkin postauksesta tulee varmaan aika lyhyt, koska oon väsynyt enkä mitää kunnon himopitkää postausta jaksa väsätä.]

Sori ku en eilen ehtiny kirjottaa, olin mun poikaystävällä puol yheksään, ja himaa päästyäni olin sen verran väsyny etten jaksanu oikeestaan kirjottaa. Nyt ku kirjotan tätä, kello on 23:10, huomenna kasin aamu ni ehkä mun kannattais kohta mennä nukkumaan. :D 

Se oois sitte kännyn vaihto. Eilen mun samsungu galaxy gio meni lopullisesti rikki pudottuaan viidennettäsataa kertaa lattialle, eikä enää lähteny käyntiin! Nyt sitte joudun käyttää mun äidin vanhaa kännykkää kunnes saan uuden phonen (johon saattaa mennä aikaa, nyyh)

Oon täs tän illan viettäny himas kuunnellen musaa, piirtäen ja chillaillu poikaystävän kaa. Sit katoin tänää pari jaksoo Awkwardia ja söin mustikkapiirakkaa :3 Mut mun mielestä Awkward on yks parhaimmista tv-sarjoista mitä oon seurannu, ku siinä on välil tosi hauska juoni, välil vähä synkkäki mut enimmäksee siihe voi samaistuu hyvin. :) Awkward onki mun lempitv-sarja o3o

Ai niin, olin eilen uimassa pitkästä aikaa!:D Tuossa vuokin urheilutalolla ku ei itiksen uimahallii jaksanu lähtee~ Olin siel kans bf'n kanssa ja hauskaa oli. :)

-

Huomenna on sit tietty taas kokeita, ja tarvittavien aineiden kirjat jääny kaappiin, että mukavaa on~ ei sillä että mä jaksaisin ees lukea heh

-

Mulla ois ongelma: mun täytyis valita, että meenkö mä ens viikon lauantaina velin lapsen ristiäisiin, poikaystävän kanssa kattoo Nälkäpelii vai jäänkö himaa kattoo One Directionin seitsemän tunnin pitusta suoraa twitcamia. en osaa päättää ._.

 

blog-normal.jpg

Nonni, se ois sitte heiheii~