Moii! Ekaksi sitte haluisin puhua, miksi mä tein tän blogin. Suurin syy on varmaan se, että mulla oli jo blogi, mutta sitten yhtäkkiä, ilman varotusta se poistettiin, koska olen alle kuusitoistavuotias. :/ Oli kuitenkin blogivimma jäänyt päälle,, joten teinpä nyt sitten blogi numero kakkosen. Nimi kuiteski säily samana. :] /sori jo etukäteen, tästä postaksesta tulee myös varmaan aika lyhyt.

Tänään ois sitte lauantai, jippii! Vihdoinkin viikonloppu, koulussa on ollut vähän liikaa säheltämistä.. esimerkiksi perjantai:

Me tehtiin perjantaina köksässä pitsaa ja mokkapaloja (meillä on perjantaisin köksää), mun vastuulla oli sitten tehä mokkapalat. Ku sitten piti laittaa 2tl vehnäjauhoja, mä laitoinkin vahingossa 2 desilitraa niitä!:o

Sitten se oli uunissa jotenkin jännästi... räjähtänyt, jos niin voi sanoa, ja se haju oli jotai ihan kamalaa... :'D Ens perjantaina sitten uusi yritys! (onneksi en kuitenkaan joudu tekemään mokkapaloja, varmaankaan...)

Tän päivän suunnitelmat ois sitte ehkä nähä yht bossia ja kotona chillailuu, Creepypastaa yms. Ei oikeen kauheesti mitään.

Sitte mun pitäs viikonlopun aikana piirtää ainaski viidelle tyypille jotain mangasöherryksiä D: no, yritän tänää ainaski saada jotakin valmiiksi. :D

Ensi viikon tiistaina sitte ois luultavasti pitkästä aikaa käynti kaisaniemen Mangacafessa! :) (oiih, ne pockyt ja juomat on ihania♥~ )

Ai niin, jos on tylsää, niin käykää kysymässä mun askissa jotain ja seuratkaa mua vaikka instassa (ronja_amanda)  :)

Ei kai mulla sitte enempää, kirjottelen taas varmaan huomenna! Heiheii~