kissa%20blogiin-normal.jpg

 

Moikka kaikki! Sori, etten oo ehtinyt kirjottaa nyt kuuteen päivään, meillä on mennyt netti poikki nii en oo pystyny kirjottaa, muttta I'm back! :3 

Tässä viikon aikana ei oikeestaan oo tapahtunu kauheesti mitään, mutta menin tiistaina mun luokkalaisen kanssa käymään Manga Cafessa. :) Ostin vitosella kaksi pakkausta pockyja, oli tosi hyvänmakuisia -3- Pockyt on siis sellaisia keksitikkuja, joissa on kuorrute. Mä ostin suklaa-banaani pockyn ja ne oli niiin hyviä!

Oon aatellu, että kirjotan tänne lähiaikoina kirja-esittelyn (tai sen tapaisen), koska luin äskettäin ihan tosi hyvän kirjan, ja ajattelin jakaa sen teidän kanssa. :) Sen verran paljastan, että kirjan nimi on PARANORMAALI isoilla kirjaimilla ja kirjailija on Kiersten White. Mielestäni tosi hyvä kirja, hyvin kirjoitettu, suosittelen lukemaan!:)

Huomenna ois sitte perjantai, ihanaa♥♥

Huomenna köksässä tehään pirtelöö ja hampurilaisii:3 Mut mun pöytä tekee nyt viel lisäksi niitä mokkapaloja, kun ne meni viime perjantaina vähän pieleen... o//o

Tänään äidinkielentunnilla me tehtiin jotain 'kirjoitusharjoitusta' yms, ja sit meidän ope sano, et mitä asioita pitää kirjottaa siihen (esim. päähenkilön takauma, jokin iloinen/surullinen käänne), ja huomasin et meidän luokka on aika murhanhimoinen :D Yhteensä viisitoista hahmoa kuoli meidän tarinoissa. ;DD

Tänään jatkuu Olipa Kerran, tykkään tosi paljon sen kattomisesta. Katon sitä aina yhdessä äitin kanssa.:3

On taas  tullu innostus japanin opetteluun, ku paras ystävä kerto et vois olla mielenkiintosta opetella japania, ja mä osaan sitä jo jonkin verran nii aattelin alkaa opettaa sitä. ^u^ Kävin tän mun parhaan ystävän kanssa sunnuntaina kävelemässä satamassa, ja yhellä laiturilla oli joku outo figuuri joka näytti samaan aikaan tolpalta sekä ihmiseltä o_o Kun siellä oli niin pimeetä ja oli vaan pari katulamppuu, nii kyllä siinä pikkusen karmiva olo tuli... sitte ku sanoin, et pelotti ku oli niin pimeetä (inhoon pimeetä yli kaiken:D), nii se sano heti et kaikki on hyvin ja se voi mennä tarkistaa sen figuurin jos mua pelottaa, aws kiitti muru random fakta: mun paras ystävä on siis poika :) /jes nään sitä huomenna hiii

Oon jotenkin ilonen et huomenna alkaa viikonloppu. Johtuu varmaa siitä, ku koulupäivisin ei tuu nukuttuu kauheen hyvi ja viikonloppusin nukun yleensä tosi myöhään ^_^''

1003874_260826340732916_1970812937_n-nor

 

Hyvää syksyä teillekin! ♥